Wij garanderen:

Zij gingen je voor:

5/5
"Kwam zelf met ideeën aanzetten.Heeft ons zo goed geholpen. Wat een service heeft dit bedrijf. Kwaliteit prijs verhouding is zeer goed. Ik raad dit bedrijf gewoon aan.​"
Dennis Kortenberg
Wassenaar
5/5
"Goede service. Stenen waren geleverd, alleen niet de goede. Steenexpres.nl heeft zeer snel gereageerd hierop en alles goed opgelost zodat de stratenmaker die hij had geregeld voor ons op tijd kon beginnen. Goede service. Dit bedrijf is een aanrader."
Kees Schoorl
5/5
"Wat een advies en service heeft hij ons geleverd. Wat een goede producten heeft hij geleverd. Onze hele tuin is door steenexpres.nl geleverd."
Bas Smit
Amsterdam

Nog iets niet duidelijk?

Kies een onderwerp en we geven antwoord op al je vragen!

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Steenexpres.nl bezorgt van maandag tot en met vrijdag. Wij raden je aan om de bestelling 2 dagen eerder te laten leveren voordat de werkzaamheden beginnen. De levertijd van uw bestelling is doorgaans 5-7 werkdagen. Dit verschilt per leverancier. Het kan zijn dat producten niet voorradig zijn bij onze leverancier dan laten wij de levertijd weten.

 

Kan ik mijn adres achteraf nog wijzigen?

Ja dat is mogelijk, neem hierover contact op met Steenexpresx.nl of stuur een e-mail.

Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling ontvang?

Als je producten bestelt wordt u op de hoogte gehouden wat betreft leverdatum en tijd. Chauffeur belt 20 minuten voor aflevering van de materialen dat Steenexpres.nl er aan komt.

 

Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

Het is mogelijk om je bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Dit kan je aangeven tijdens het bestelproces.

Losplaats

De klant is te allen tijde verantwoordelijk voor een losplaats die voldoende ruimte biedt. Wanneer er onvoldoende ruimte is, is dit ter beoordeling van de chauffeur en worden de transportkosten die extra gemaakt moeten worden volledig aan de klant doorberekend aan komt,.

LET OP: de gebruikte vrachtwagens (stenentrailers) zijn meestal 18 meter lang. De stenentrailers hebben een bereik van 3 meter. Dat betekent dat pallets tot 3 meter vanaf de straat geplaatst kunnen worden.  Er is geen aparte kraan of heftruck aanwezig om de pallets verder van de weg te plaatsen. Het is raadzaam om daar rekening mee te houden bij uw project.

Wij leveren enkel op plaatstem die bereikbaar zijn voor onze stenentrailer. Als de losplaats niet bereikbaar is met een grote stenentrailer (bijvoorbeeld door een te smalle doorgang of brug, dan bent u er zelf verantwoordelijk voor om voorafgaand aan de levering kenbaar te maken. Neem daarom bij twijfel over de bereikbaarheid van uw locatie eerst contact met ons op.

Kan ik een precieze lever-dag krijgen?

Het is mogelijk bij Steenexpres.nl om een precieze lever-dag af te spreken mits de materialen voorradig zijn en minimaal 5 werkdagen van te voren besteld. De transportafdeling zal zijn uiterste best doen om op de gevraagde leverdatum te leveren. Wij raden altijd aan om de bestelling 2 dagen eerder te laten leveren als dat de werkzaamheden beginnen. Mocht een bestelling niet op voorraad zijn dan ontvang je hierover een e-mail.

Steenexpres.nl streeft er naar om altijd binnen deze leverperiode te leveren. Echter deze leverperiode geldt als indicatie, u kunt hieraan geen rechten ontlenen.

Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Neem dan contact op met Steenexpres.nl

Moet er iemand thuis zijn op de dag van levering?

Nee, je hoeft niet thuis te zijn wanneer de bestelling geleverd wordt. Geef dan wel duidelijk aan middels het papier met de pijl, waar je de levering geplaatst wil hebben. Dan kan de chauffeur daar zoveel mogelijk rekening mee houden.

Wordt mijn bestelling op pallets geleverd?

Niet alle producten worden standaard op pallets geleverd. Dit kan je terugvinden bij de specificaties van het product.

Kan mijn bezorgadres anders zijn dan mijn factuuradres?

Ja dit kan je aangeven tijdens het bestellen bij het invullen van het factuuradres. Je kunt naast het factuuradres ook een apart afleveradres invullen.

In welke landen wordt er bezorgd?

Wij bezorgen uitsluitend in Nederland. Let op: Voor de Waddeneilanden gelden aparte tarieven. Informeer hiernaar.

Kan ik ook afhalen

Bij Steenexpres.nl is het niet mogelijk om af te halen. Alleen die dagelijkse materialen kunnen worden afgehaald wanneer voorradig bij de showroom.
Hierdoor kunnen we de prijzen laag houden omdat we zelf geen voorraad houden.

Ik heb te weinig besteld bij Steenexpres.nl, wat nu?

Mocht je na levering constateren dat je te weinig hebt besteld, dan kan je een nieuwe bestelling plaatsen. Wij zijn dan helaas wel genoodzaakt om transportkosten in rekening te brengen. Twijfel je aan de benodigde hoeveelheid meters tegels die u nodig heeft, neem dan contact met ons op voor advies.

Let op: bij een nabestelling kan er kleurverschil voorkomen.

 

Ik heb een paar kapotte tegels wat nu?

Wij raden aan om bij een bestelling 5% extra bestrating te bestellen. Dit voor snijverlies of eventueel ontstane breuk. Het is helaas dus niet mogelijk om 1, 2 of 3 losse tegels na te leveren. Dit moet u van te voren incalculeren. Het is echter wel soms mogelijk om een beperkt aantal tegels rechtstreeks bij de fabrikant op te halen. Dit kunt u via ons regelen.

 

Ik wil een product nabestellen, maar deze is helaas niet meer leverbaar. Wat nu?

Dit is helaas niet te voorkomen. De collectie wisselt bij de fabrikanten. Steenexpres.nl heeft hier geen invloed op. Dus het kan voorkomen dat het product dat je nodig heeft helaas niet meer verkrijgbaar is. Je kunt op onze site zoeken naar een volwaardig alternatief.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt een product retour sturen. Binnen een bedenktijd van 2 dagen moet je de retour melden bij de webwinkel van Steenexpres.nl. Dit is echter alleen mogelijk mits de producten nog onaangebroken in de verpakking staan. Wanneer je een bestelling annuleert bij Steenexpres.nl zullen wij zodra wij je retour hebben verwerkt het door jou reeds betaalde bedrag binnen 3 werkdagen aan je terugstorten minus eenmalig 7,50 transactie en administratiekosten.

Zijn er kosten verbonden aan een annulering?

De verzendkosten bij een retourzending zijn voor rekening van de klant. Uiteraard niet als het product gebreken vertoont zoals schade of breuk. Neem eerst contact met ons op hierover. Bij retour van uw product ontvangt je mits de producten nog onaangebroken in de verpakking zitten 75% van het aankoop bedrag terug.

Ik heb teveel vierkante meters besteld, kan ik dit retourneren?

Ja dit is mogelijk mits de producten in een onaangebroken originele verpakking zitten en een minimale order waarde hebben van 150 euro. Dit moet echter binnen de bedenktijd van 7 dagen na levering worden gemeld. Aangebroken verpakkingen nemen we niet retour. Wij vragen wel om max 4 foto’s toe te voegen van de stenen in originele verpakking. De kosten voor retourneren zijn vaak hoger als de bezorgkosten omdat hiervoor een aparte vrachtwagen moet rijden. Bij retour van uw product ontvangt je mits de producten nog onaangebroken in de verpakking zitten 75% van het aankoop bedrag terug.

Ontvang ik een bevestiging van ontvangst van mijn retourzending?

Zodra de retourzending verwerkt is ontvangt je van ons een e-mail ter bevestiging.

Hoe snel word ik terugbetaald na een retourzending?

Zodra we uw retourzending hebben verwerkt, wordt het door u reeds betaalde bedrag binnen 5 werkdagen op uw bankrekening teruggestort minus eenmalig 7,50 transactie en administratiekosten.

Kan ik mijn aankoop inruilen?

Ja dit is mogelijk, binnen de bedenktijd van 3 dagen. Mits alle materialen nog in de originele verpakking zitten. De verzendkosten bij ruilen zijn voor rekening van de klant.

0
Scroll naar top

VRAAG KORTING AAN!